Гендиректор Солгар Україна Коджабаш: під час епідемії попит на нашу продукцію виріс

Tarih: 24/05/2021 11:12:27

Генеральний директор Solgar в Україні, світового гіганта в індустрії натуральних харчових добавок, член ради директорів TUID Єткін Коджабаш розповів порталу TUID про процеси, які компанія пережила під час епідемії, і про заходи, які вона вживала. 

 

Як ваша компанія постраждала від епідемії?

Так само, як і будь-яка галузь чи компанія, компанія "Солгар Вітамін" також зазнала різноманітних негативних наслідків епідеміологічної ситуації Як приклад я б згадав, що на нас дуже негативно вплинули глобальні проблеми в логістичних операціях в результаті заходів, прийнятих під час епідемії. Ми спостерігали затримки в відвантаженні, бо наша продукція доставляється з Америки. Проте завдяки зусиллям наших ділових партнерів ми подолали ці проблеми за короткий проміжок часу.

 

Ми, як команда "Солгар Україна", в процесі епідемії не скоротили кількість співробітників, навпаки, збільшили кількість співробітників на деяких посадах.

Ми також перенесли освітні заходи, що складають більшу частину наших операцій, на цифрові носії. Таким чином, тренінги, які ми проводили раніше в основному під час реальних заходів, зазнали змін.

Разом з тим, ми бачимо, що процес епідемії підвищує обізнаність про здорове харчування та харчові добавки в кожному суспільстві. У цьому сенсі попит на нашу продукцію значно підвищився. Тож, зважаючи на епідеміологічну ситуацію, ми продовжували надавати більш ефективні тренінги, як нашим фармацевтам, так і нашим лікарям, щоб наші споживачі могли отримати найточнішу та найефективнішу інформацію.

Які заходи та інновації ви реалізували в цей час?

В цей час (у тій мірі, в якій це дозволено правилами, оновленими відповідно до поточних умов) ми продовжили відвідування аптек і лікарів. Найбільша зміна з точки зору операційної діяльності полягала в тому, що ми перевели наші тренінги у цифровий формат. При організації цих тренінгів ми не порушували стандарти «Солгара». Учасники наших тренінгів швидко звикли до нового формату цих заходів, переважну більшість з яких до епідемії ми організували у реальному форматі. Незважаючи на те, що у нас немає проблем з цим застосуванням, після епідемічного процесу ми продовжимо тренінги як раніше - лицем до лиця, бо, на нашу думку, такий підхід більш ефективний.

Як галузь натуральних харчових добавок постраждала від епідемії? Яке становище «Солгар» на ринку сьогодні?

Як я вже казав раніше, галузь харчових добавок постраждала від епідемії трохи по-іншому. Споживачі стали краще розуміти важливість харчових добавок, і попит на широкий асортимент продуктів, особливо тих, які підтримують імунну систему, знаходиться на найвищому рівні. Я думаю, що питання про те, як і на які продукти спрямовується цей попит, також важливе. У зв'язку з цим інтерес до брендів, які зарекомендували себе, особливо з боку якості, також вище інтересу до загальної кількості харчових добавок.

Позиція на ринку "Солгар України" не змінилася. Маючи широкий асортиментом продукції (85 продуктів на сьогоднішній день), які ми ліцензуємо в Україні і доповнюємо новими щороку, ми продовжуємо надавати нашим споживачам продукцію з високою якістю харчових добавок і інформацію, яка може допомогти підтримувати оптимальний рівень здоров'я. Ми продовжуємо збільшувати свою частку ринку щороку, досягаючи більших показників зростання на ринку.

Як ви оцінюєте вплив епідемії на українську економіку? Які ваші очікування від 2021 року?

Епідемія, як і в будь-якій країні, негативно позначилася на економіці України. Негативні процеси відбулися у таких показниках, як інфляція, обмінний курс та рівень безробіття, які є одними з основних економічних показників. Проте прогнози на 2021 рік передбачають деяке зростання. Ми також очікуємо відновлення економіки України в 2021 році.

Як "Солгар Україна", ми очікуємо, що попит на нашу продукцію, а особливо на ту, що підтримує імунну систему, буде інтенсивно зростати і в 2021 році. Ми складали наші плани і цілі зважаючи на такі прогнози. Ми також вважаємо, що цього року ми досягнемо таких самих цілей зростання, які ми досягаємо щороку.

Чи змінилися цілі "Солгару" щодо України? Які ваші короткострокові та довгострокові цілі на українському ринку?

 
Ніяких змін в цілях "Солгар України" не відбулося. Незважаючи на економічну і політичну невизначеність, яка відбувається час від часу, ми віримо в Україну. Наші короткострокові і довгострокові плани включають додавання нової продукції до нашого асортименту "Солгар Україна", а також залучення інших марок харчових добавок до асортименту нашої групи в Україні. Беручи до уваги ці серйозні інвестиційні процеси, ми хотіли б відзначити, що ми продовжимо свої інвестиції в Україну в короткостроковій та довгостроковій перспективі.



Kaynak : -