СІНАН ШЕН/Засновник Unice Multibrand та партнер Unice Multibrand Туреччина

Tarih: 2020/11/03 10:05:54


СІНАН ШЕН/Біографія засновника Unice Multibrand та партнера Unice Multibrand Туреччина

Сінан Шен закінчив вищу школу преси та видавництва Стамбульського університету, відділ зв’язків з громадськістю. Деякий час працював журналістом. У 1989 році Сінан Шен почав працювати у експортному відділі компанії Saner Dış Ticaret, а також займав посаду керівника проекту фірми Оsaka Kimya, яка була утворена в тій же структурі, та займалася постачанням до Туреччини клеїв та герметиків. А з 1991 року Сінан Шен працював представником компанії силіконів General Electric в Туреччині.

Сінан Шен заснував свою першу компанію в 1995 році та створив торгову марку “Hercul”, що виробляла клеї та герметики та експортував цю продукцію до Росії, України, Болгарії, Грузії, Вірменії, Азербайджану та Сирії. Згодом, продавши цю марку, розпочав роботу у косметичному секторі. У 2006 році Сінан Шен заснував свою першу фірму в Україні.

У 2011 році знову ж таки в Україні, він заснував першу багаторівневу маркетингову компанію разом зі своїм турецьким партнером, і це партнерство тривало до 2017 року.

Сінан Шен, швидко розвививаючи свій бізнес у косметичному секторі, в 2017 році заснував в Україні компанію Unice Multibrand, представивши багаторівневому маркетинговому світу підхід “мультибренду”, і за короткий час став лідером цієї галузі в Україні.

У 2020 році разом зі своїми турецькими партнерами,  компанія Unice Multibrand розпочала свою діяльність в Туреччині. Сінан Шен після Туреччини продовжить глобалізаційну діяльність компанії Unice Multibrand у Румунії, Туреччині, Польщі  та у Марокко.

 

 

Інтерв’ю Сінана Шена

Чи можете Ви розповісти про те, як Ви заснували компанію Unice Multibrand в Україні та концепцію “мультибренду”?

Ми розпочали діяльність в Україні в 2011 році разом з однією із багаторівневих маркетингових компаній Туреччини. Незважаючи на те що компанія досягла певного точки розвитку в Україні, були “монобрендом”, тобто єдиним брендом, ми мали певні труднощі в комерційному розумінні, які були пов’язані безпосередньо з впливом вказівок компанії-виробника. Вже у ті часи я думав про альтернативу замість одного виробника, перейти на бренд із декількома марками-виробниками. Коли дороги з моїм партнером розійшлися, я почав обдумувати цю концепцію. Думка про можливість створити свій бренд з незалежною власною політикою домінувала, і я побачив великі переваги цієї ідеї. Беручи до уваги такі фактори, як виробник, лідер, спонсор, купуючи високоякісну продукцію у експертів бізнесу та довівши її до споживачів за доступними цінами, ми за короткий час стали лідером галузі в Україні.

 

 

 

Як компанії-виробники відреагували на концепцію “мультибренду”?

Вони дуже підтримали цю концепцію, і для них це було цікавим та важливим. Звичайно, у деяких компаніях були певні сумніви щодо переходу від одного бренду до мультибренду, але оскільки ми добре зарекомендували себе у цьому секторі,  домоглися швидкого розуміння. Ми не є класичною торговою компанією, ми також продаємо певні можливості  для бізнесу: каталоги, які ми випускаємо раз в три або чотири місяці – це певний план. Відповідно до успіхів, які передбачені цими планами, призначаються премії, нагороди та звання.

 

 

Чи є недоліки концепції “мультибренду”?

Зі збільшенням кількості продукції та постачальників можуть виникати проблеми у комунікації зі споживачем. Врешті-решт, робота, яку ви робите – це не тільки продаж, це різнокольоровий продаж. Ми вирішили цю ситуацію за допомогою деяких допоміжних засобів. Ми намагалися швидко поширити інформацію про продукцію багатьма такими багатьма способами як: надсилання каталогів у соціальних мережах, електронні каталоги та брошури. Як правило, люди не можуть встигнути вивчити близько 1500 пеналів за тритижневий період. Тому в Туреччині ми будемо публікувати один каталог в місяць, оскільки в Туреччині тенденція до навчання є нижчою.

 

 

Які ваші цілі  на ринку Туреччини?

Мета  на турецькому ринку бути першими, бути лідерами. Оскільки бути лідером тримає у формі і як людей, так і компанію, не дає їм бути сонними, змушує уважно працювати, перешкоджає формуванню зон комфорту. Все це підштовхує нас бути лідерами. Жодна компанія, жодна організація, яка не прагне бути лідером, не може бути успішною в довгостроковій перспективі. Я ніколи не думав щось дістати з краю, з берега. Я намагався вибрати собі таких партнерів, які мають такий самий спосіб мислення, як у мене. Лідер – це людина-керівник, це та людина, яка вказує дорогу. Те саме стосується компаній. Керівництво, встановлення правил, визначення ринку, окреслення концепції; це все рівно виділить вас з-поміж інших.  Про вас будуть більше говорити,  вас будуть більше критикувати, ви більше відчуєте загрозу конкуренції. Все це змушує вас робити кращі справи та віддаляє від зайвих амбіцій заробітку. І так, в наші дні найпопулярнішим  висловом є “Заробляй, заробляй”. Ми звертаємо  увагу на такі речі, вони мотивують нас на лідерство, ми і  будемо лідерами.

 

 

 

Як Ви можете оцінити турецький сектор багаторівневого маркетингу?

Варто зазначати, що в Туреччині, особливо протягом останніх п’яти років, стрімко розвивається ринкова мережа. Разом зі швидким розвитком це принесло з собою великі очікування, очікування стали нездійсненими, оскільки алгоритм розвитку був неправильним.  Це особливо розчарувало жінок-підприємців. Багато людей вже давно очікують на  належну, систематичну концепцію з широким вибором, з помірними цінами, на ту, яка би відповідала їхній культурі та відображала їхню культуру оточенню. Ми виправдаємо їхні сподівання. Окрім того, ми проводимо реогранізацію, відповідно до якої, кожен повинен бути активним, це відрізняється від того, до чого звикли у Туреччині. Такий наш підхід зумовлений тим, що в Туреччині на сьогоднішній день це є причиною проблем системи. Ми забезпечимо заслужений заробіток для жінок-підприємців та баланс якості й ціни для споживачів за допомогою трьох елементів: “аналітичне мислення, філософія та стабільність”. Оскільки ми володіємо цими елементами, ми маємо великі надії на ринок Туреччини.

 

 

 

Після заснування компанії Unice Multibrand в Україні, Ви, окремо від неї, разом з двома великими турецькими косметичними компаніями, створили Unicе Multibrand Туреччина. Чи можна сказати, що Ви на шляху до глобалізації?

Так, ми на шляху до глобалізації. Ми передаємо досвід Unice Multibrand Україна в сенсі філософії, процесу та фізичних умов компанії Unice Multibrand Туреччина. Це і є перевагою багатонаціональної компанії. Оптимізація досягається шляхом обміну міжнародним досвідом, особливо в плані управління. Це те, чого не можна  уникнути у багаторівневих маркетингових компаніях, які є багатонаціональними. Найголовнішим є те, що ви пропонуєте різні сфери розвитку та кар’єру людям, яких ви навчаєте у своєму штаті. Після Туреччини на черзі  Румунія, Польща та Марокко. В цих країнах, як і в Туреччині, ми спостерігаємо прогалину, яку слід заповнити.

 

 

 

Unicе Multibrand Туреччина має структуру, яка є незалежною від України. Чи в кожній країні Ваша компанія буде незалежною?

Так, у кожній країні компанія буде мати свою власну структуру. Але ми будемо просуватися, дозволяючи міжнародне спонсорство через спільну систему ERP у глобальному розумінні.  Якась жінка-підприємець у Туреччині в межаї цієї системи зможе продавати свою продукцію в Україні. Також може йти мова про відповідність продукції. Через цю систему ми плануємо об’єднати усі країни.

 

 

 

Чому Ви обрали назву “Unice”?

Unice  –  це бренд, який ми створили, забравши декілька букв з фрази англійською мовою “You are nice”, що в перекладі означає “ти прекрасна”. Ми справді хочемо, щоб люди відчували себе красивими. Насправді всі люди гарні, важливо лише розкрити цю їхню красу. Ми також хочемо тут зіграти свою роль. Один із основних способів розкрити красу всередині людей – це заохотити їх бути успішними та створити для цього відповідну платформу. Бо успіх  – це справжня краса. Всі почуття з’являються та зникають, але відчуття того, що ти щось зробив, є постійним, і ніщо інше не зробить людину більш щасливою, ніж це.

 

 

Чи можна говорити про те, що Ви обіцяєте жінкам разом зі способом заробітку успіх та щастя?

Ми надаємо важливість почуттю схвалення. Ми збільшуємо кількість наших жінок-підприємців, наголошуючи на тому, що їх цінують, бо вони є важливі, красиві та успішні. Такі фрази є дуже важливими. Ми підтримуємо такі висловлювання  не просто словами, а й нашим наповненням, змістом. Звичайно, що успіх означає дохід. Навіть дуже маленькі досягнення виділяють вас. А ми даємо жінкам модель доходу. Окрім цього, ця модель доходу є такою, яка не потребує вкладення капіталу, що нечасто можна зустріти у світі. Один каталог, друг, подруга, трохи кмітливості, щоб заробити гроші або побудувати кар’єру, є достатнім  для того,  щоб оголосити  свій успіх перед всіма.

 

 

Які причини того, що Ви обрали роботу, яка є повністю пов’яза з роботою людини,  в той час коли технології настільки розвинені?

Дійсно, ми займаємось бізнесом, який орієнтований на людей, і в цьому є певні мінуси. Щоб позбутися їх, нам потрібно бути принциповими, тримати однакову відстань з усіма, виконувати те, що ми обіцяємо, і говорити про те, що ми будемо робити. Також необхідно знаходитися в системі ERP, автоматизувати сервіс та всі процеси. Ми уникаємо практик, через які можуть виникнути суперечки. З іншого боку,  вдосконалення буде там, де є дискусія, якщо не буде дискусії, не буде швидкого розвитку.

Unice Туреччина буде надавати важливість навчанню та окресленню подальшої роботи замість даремних дискусій. Там, де є люди, можуть бути суперечки, образи, розчарування та невдоволення. Від нещасливих людей хорошої енергії не надійде. Наша мета полягає в тому, щоб  вловити цю хорошу та необхідну енергію. Для нас дуже важливо, щоб як наші співробітники, так і група, яка складається з клієнтів та керівників, що працюють у нашій сфері у співпраці з нами, були щасливими та працювали із задоволенням. Коли ви будете звертати на це увагу, робота з багатьма людьми перетвориться на перевагу. Тоді на вас чекає неймовірна сила PR. В Україні  у нас є група діяльності, яка складається з 250 тисяч жінок. Навіть у низький сезон щонайменше 20 відсотків з них активні; іншими словами, 50 тисяч жінок постійно розповідають про вашу продукцію. Ви не зможете це зробити будь-яким іншим способом, включно з телебаченням та соціальними медіа. В той же час, кожен із цих людей є нашим представником. Отже, ми задоволені. Робота з людьми, спілкування  – це вже добре. Не існує правила, згідно з яким спілкування має бути лише у віртуальному середовищі.

 

 

 



Kaynak : -