«Період епідемії ще більше зблизив Туреччину та Україну», - Айхан Акбаба

Tarih: 03/09/2020 12:39:32

Як епідемія вплинула на логістичну галузь в Україні? Як цей процес позначився на стан зовнішньої торгівлі країни? Айхан Акбаба, засновник Agro Drive і член TUID, розповів TUID WEB про діяльність компанії та вплив періоду пандемії на логістичну галузь.



 

Не могли б ви коротко розповісти про себе? Як давно ви в Україні?


 

Я дипломований фахівець з міжнародної торгівлі. Працюю у сфері логістики 15 років. З них останні 7 років — на територіях держав колишнього Радянського Союзу, особливо в Україні.


 

Які послуги надає компанія Agro Drive?

 

Компанія Agro Drive, яку я заснував, надає логістичні послуги разом з досвідченим персоналом, особливо в області логістики сільського господарства; ми займаємося морськими, автомобільними, залізничними перевезення, митним оформленням, складськими, дистриб'юторськими та портовими послугами не тільки в Україні, але й у всьому світі завдяки власній широкій мережі.

 

Наша місія — задовольнити вимоги імпортної, експортної та транзитної логістики найшвидшим і найекономнішим чином з гарантією Agro Drive. Ми пропонуємо складські та дистриб'юторські послуги нашим діловим партнерам на трьох наших складах місткістю 50 тисяч тонн — наше самоінвестування в Одесі.

 

На наших складах ми надаємо послуги щодо всіх видів сільськогосподарської продукції, такі як обприскування, сертифікація, упаковування в мішки або насип, ми також можемо зберігати та розміщати в контейнерах продукти гірничодобувної, металургійної та лісової промисловості та товари на палетах. Завдяки нашим власним інвестиціям в парк евакуаторів, які можуть перевозити самоскиди та контейнери, щороку ми виконуємо понад 5 тис. наземних перевезень. Обсяг морських перевезень за минулий рік склав 6 тис. контейнерів. Це дозволяє нам пропонувати нашим клієнтам більш конкурентоспроможні ціни.


 

Як епідемічний період вплинув на зовнішньоторговельну і логістичну діяльність в Україні?

 

Ми побачили, що весь світ виявився непідготовленим до епідемії. В цей період, який спочатку не сприймався серйозно, старі звички почали змінюватися після того, як шок був подоланий і вся важкість ситуації була зрозуміла. Процес, який торкнувся всіх верств суспільства, нова норма вплинула на всі сфери нашого життя і це відчувалося майже всюди у світі.


 

Операційні та комерційні побоювання виявилися серйозними випробуваннями для логістичного сектору.

Необхідно було визначити альтернативні транспортні рішення в той період, коли з одного боку люди ізолювались у своїх будинках через карантин, з іншого, коли авіаперевезення були зупинені, міжнародні автомобільні перевезення зіткнулися з серйозними обмеженнями, а операції на місцях повинні були тривати без уповільнення, особливо це стосувалося медичних та продовольчих товарів. Як би просто не звучало дистанційне управління, компаніям, чия інфраструктура, команда та система не були готові до цього, на жаль, довелося зазнати величезних збитків.





 

Яких заходів вжила ваша компанія під час епідемічного періоду?


 

Як компанія Agro Drive, ми сказали: «Перш за все здоров’я людей», не чекаючи офіційної заяви влади України про карантин, на початку березня організували весь персонал нашого офісу для роботи вдома.   Для нашого персоналу на місцях ми максимально посилили правила соціальної дистанції та вжили необхідних заходів щодо гігієни. Для того, щоб якоюсь мірою підтримати економіку країни, ми не звільняли жодного з наших працівників, не відправляли їх в неоплачувану відпустку та не урізали їм зарплату. Навпаки, оскільки ми досягли найвищих обсягів за останні 12 місяців на період епідемії та карантину, ми продовжили нашу програму зростання шляхом створення нових робочих місць. Компанія Agro Drive успішно склала цей іспит, оскільки інфраструктура нашої компанії була розроблена і для дистанційного управління.

 

У цей період приділявши увагу оперативному управлінню, ми також не забували й про гуманітарну допомогу. У рамках пожертвувань, які ми організували спільно з компанією Beko, ми передали шість пральних машин трьом пандемічним лікарням в Одесі. Під егідою нашого посольства в 12 містах України, як логістичний спонсор, ми взяли на себе всі постачання харчових продуктів і предметів гігієни, що були організовані асоціацією TUID, яка визнана кращою асоціацією ділових людей за кордоном, і ми пишаємося тим, що є її членами.

 

Як вплинула пандемія на торгівлю між Туреччиною та Україною?

 

України та Туреччини завершили 2019 рік з товарообігом в 4,9 мільярда доларів. Хоча 2020 рік і почалася з пандемії, але завдяки гуманітарній допомозі, наданій нашою державою, і заходам, вжитим у сфері туризму, період пандемії ще більше зблизив дві країни. Очікується, що обсяг торгівлі перевищить 5 мільярдів доларів у 2020 році, особливо з урахуванням поточних інвестицій наших турецьких компаній в сектори будівництва, інфраструктури та енергетики, а також дохідність та збалансована політика обмінного курсу, які Україна збільшує щороку в сільському господарстві. Самою рушійною силою для цього, звичайно ж, буде якомога швидше підписання угоди про вільну торгівлю, за яку ми боремося роками.




 

Чи з'явилися нові митні правила в Україні за останній час?

 

Під час пандемії та карантину не було обмежень на перевезення контейнерів у морських портах, але з’явилися обмеження для водіїв і пасажирів при Ролкерних (ro ro) перевезеннях. Митниці на сухопутних кордонах переважно були тимчасово закриті. Тепер ми спостерігаємо, що нормальний робочий процес відновився. На митниці було введено ще більше перевірок. Це призвело до затримок приблизно на один день і додаткових витрат на митне оформлення.


 

Якщо буде друга хвиля епідемії, як вона вплине на логістичний сектор? Які ваші очікування на майбутній період?

 

Оскільки у кожного бізнес-партнера вже є більше досвіду у можливій другій хвилі, ми не сумніваємося, що управління процесом буде більш ефективним. Ми сподіваємося, що другої хвилі не буде, і людство більше не буде випробувано епідемією і здоров'ям таким чином. Як представник турецької громади в Україні, і як логістична компанія, перед якою стоїть завдання формування і підтримки «торговельних мостів» між Туреччиною та Україною, ми продовжимо бути поруч з тими, хто потребує нашої підтримки завжди та за будь-яких умов.



Kaynak : -