Активний розвиток компанії «Bellona» на українському ринку: «Наша мета - вибитися в лідери ринку»

Tarih: 15/09/2020 10:52:28

 

Компанія «Bellona» (*Беллона), яка є одним з провідних виробників побутових меблів Туреччини, планує пришвидшити й розширити сферу своєї діяльності на українському ринку, незважаючи на вплив світової пандемії. Генеральний директор компанії «Bellona» Мустафа Карамеміш, який дав інтерв’ю TUİD WEB (*електронне видання «Міжнародної спілки бізнесменів України та Туреччини»), заявив про наміри компанії стати лідером української меблевої галузі. Окрім того, Карамеміш дав загальну оцінку роздрібній торгівлі та споживчим звичкам в Україні.

 

Коли компанія, представником якої Ви є, зробила перший крок на український ринок? Якими видами діяльності вона займаєтесь зараз?

Вперше, компанія «Bellona» була представлена місцевому споживачу у далекому 2010 році, коли було здійснено об’єднання наших виробничих потужностей з одним із відомих місцевих виробників.

На початку нашої діяльності, ми вклали близько 10 мільйонів євро в структурування бренду та організацію виробничо-операційного процесу.

Загострення на напруженість стосунків між Україною та Росією, що з часом фактично переросло у війну, негативним чином вплинули на нашу фабрику, розташовану поблизу зони конфлікту, в наслідок чого, близько 100 торгових точок компанії «Bellona», які були відкриті у результаті довгої кропітливої праці та неймовірних зусиль, вимушено призупинили свою діяльність.

 

В ході процесу повоєнної нормалізації, ми продовжуємо впевнено утримувати наші позиції на ринку, віддаючи перевагу не виробництву, а роблячи акцент, насамперед, на маркетинг та продажі. В рамках такого підходу, в ході процесу стабілізації ситуації в регіоні, що розпочався з 2019 року, ми зосередившись на нашій маркетинговій та брендинговій діяльності, відкрили точки реалізації продукції у 10 найбільших містах-мегаполісах України, серед яких можна окремо виділити місто Київ.

 

Яким чином світова пандемія вплинула на Вашу компанію? Чи доводиться Вам відкладати свої плани стосовно України у зв’язку з цим?

Специфіка меблевого ринку України полягає у тому, що споживач отримує доступ до меблевої продукції у торгівельних центрах. Я можу сказати, що пандемія, особливо в квітні, травні та червні, коли торгівельні центри тимчасово припинили свою діяльність, негативно вплинула на наші продажі. Однак, незважаючи на це, можна з впевненістю сказати, що пандемія, не спричинила суттєвих і безповоротних зривів та затримок у запланованій нами в Україні діяльності, більш того, від початку липня, коли розпочався процес нормалізації, діяльність нашої компанії, повернувшись в колишнє русло, продовжує активно розвиватися.

 

Які цілі на українському ринку ставить перед собою компанія?

Найважливішою метою компанії, на разі, є відвоювання популярності торгової марки «Bellona», досягнутої протягом 2010 і 2014 років, після чого - активний розвиток та забезпечення успішного росту та розвитку згаданих мною 100 торгівельних точок «Bellona».

У зв’язку з цим, хочу наголосити на тому, що незважаючи на ослаблення позицій місцевого виробництва, попит українського ринку на якісні та брендові меблі дедалі більше зростає, а ми, завдяки заводам, які мають високі виробничі потужності, що відповідають найвищим стандартам галузі, розташованим у Туреччині, використовуючи підхід швидкої структуризації та маркетингу, плануємо забезпечити потреби українського споживача.

Нагадаю, що девіз торгівельної марки «Bellona» звучить так: «Філософія покращення житлових умов», тому, в усіх без виключення країнах, де функціонує наша компанія, ми, шляхом підвищення стандартів рівня житлових умов, прагнемо завоювати серця споживачів, що віддають перевагу нашій продукції, а конкретно у випадку України, плануємо вибитися у лідери ринку.

 

Як Ви оцінюєте стан роздрібної торгівлі в Україні? Чи вважаєте Ви, що зараз найкращий момент для вкладення турецькими компаніями інвестицій в країну?

З огляду на війну та вплив всесвітньої пандемії, враховуючи скорочення кількості місцевих виробників та, відповідно, зменшення сукупної ринкової пропозиції, можна сказати, що ринок роздрібної торгівлі меблями в Україні, зіткнувшись з серйозними випробовуваннями, на даний момент, переживає не найкращі часи.

Це, в свою чергу, стає причиною того, що споживачі, не можуть знайти товари бажаного стилю та якості. Ми віримо, що компанія «Bellona», завдяки своїй продукції, яка вирізняється своїм неповторним, інноваційним дизайном та високою якістю, зможе заповнити цю прогалину.

 

Разом із цим, ми не боїмося використовувати дещо агресивний, наполегливий підхід та політику, завдяки яким ми зможемо досягнути нашої основної мети – стати популярною торгівельною маркою, що вибилася у лідери ринку.

Не зрозумійте неправильно, але, на наш погляд, кризи та моменти нестабільності (такі як, наприклад: війна, пандемія, фінансова криза тощо) є найбільш сприятливими періодами для інвестування.

 

В той час, коли більшість країн або місцевих виробників, піддавшись впливу негативних світових тенденцій, не можуть інвестувати в економіку власних держав, компанії, які зібравши в кулак останні сили, можуть зробити цей крок, суттєво зміцнять свої позиції на ринку та, безперечно, завоюють велику популярність.

Підсумовуючи все сказане вище, ми впевнено заявляємо, що варто вірити в Україну та її потенціал.

 

Чи не могли б Ви назвати деякі відмінності та подібності у звичках українських та турецьких споживачів?

Само собою зрозуміло, що споживчі звички в рамках ринків меблів України та Туреччини, мають як схожі так і відмінні особливості.

Компанія «Bellona» займається експортом меблів у більш ніж 70 країн світу. Завдяки цьому досвіду, ми проектуємо та виробляємо продукцію з урахуванням унікальних смаків та потреб у комфорті кожної країни окремо.

Якщо порівнювати Україну й Туреччину, тоді першою відмінністю можна назвати те, що українському споживачу, через порівняно меншу кількість житлових квадратних метрів, потрібно набагато більше місця для зберігання, зокрема це стосується таких виробів як шафи та ТВ-юніти, український споживач прагне досягнути максимальної функціональності, речей, розміщених в його домі.

 

Іншим цікавим моментом є те, що в Туреччині придбання меблів це процес, як правило, разовий, при якому дотримуються єдиного загального концепту та придбають меблі за один раз, а от в Україні концепт, як поняття, відходить на другий план, а покупка меблів – відбувається поетапно та поступово.



Kaynak : -